سالن زیبایی شبنم نظیف در تهران

تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۰-۰۹-۱۷
12064
اطلاعات تماس
تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۰-۰۹-۱۷
12064
خانم شبنم نظیف
09120331176
تهران-سعادت اباد .چهارراه مسجد،ابتداى بلوار دریا،روبروى کارواش بزرگ دریا ،پلاک۶۳
سالن زیبایی شبنم نظیف در تهرانسالن زیبایی شبنم نظیف در تهرانسالن زیبایی شبنم نظیف در تهران
سالن زیبایی شبنم نظیف در تهرانسالن زیبایی شبنم نظیف در تهرانسالن زیبایی شبنم نظیف در تهران

توضیحات

سالن زیبایی شبنم نظیف در تهران

زبانزد در زمینه خدمات فوق حرفه ای عروس میباشد.

این سالن زیبایی با مدیریت حرفه ای و کادر مجرب خود با به کارگیری به روزترین متدهای آرایشی لایت و اروپایی بر مبنای فرم صورت شما و همچنین استفاده از برترین برندهای مطرح دنیا رویایی ترین تصویر را از شما، در ذهن تمام میهمانانتان باقی میگذارد

 سالن زیبایی شبنم نظیف اوین سالن زیبایی VIP خود را در یکی از بهترین مناطق تهران در ولنجک شروع کرد. سالن زیبایی شبنم نظیف دارای دارای سه طبقه مجزا VIP جهت انجام خدمات زیبایی می باشد. با افتتاح سالن زیبایی شبنم نظیف و استقبال مشتریان و پرعروس شدن سالن، به انتخاب مردم سالن زیبایی شبنم نظیف یکی از پر عروس ترین سالن های زیبایی در ولنجک شناخته شد.

میکاپ عروس به سبک های اروپایی

هیرکات مو با ژورنالهای ایتالیایی

پاکسازی ،آبرسانی و ماساژ تخصصی پوست

این مجموعه در همه ی شعبه های خود، بر پایه توانایی های بالایش در هر ماه بازدیدهایی از عروس واقعی ارائه میکند تا شما به مطمئن ترین حالت ممکن انتخاب خود را انجام دهید.

برای دیدن نمونه کارهای این مجموعه به غیر از بازدیدهای عروس، میتوانید به بخش تصاویر در وبسایت عروس خاص بروید و یا از صفحه اینستاگرام این مجموعه دیدن فرمایید.

عروس 09120331176

خدمات 09120331182

اموزش09104788008

ریباندینگ 09104738008

کلمات کلیدی :

سالن زیبایی شبنم نظیف در تهران زیبایی شبنم نظیف در تهران آرایشگاه زنانه شبنم نظیف در تهران آرایشگاه تخصصی عروس شبنم نظیف در تهران سالن تخصصی عروس شبنم نظیف در تهران شماره تماس آرایشگاه شبنم نظیف تهران آدرس آرایشگاه شبنم نظیف در تهران شماره تماس سالن زیبایی شبنم نظیف تهران آدرس سالن زیبایی شبنم نظیف تهران نمونه کارهای سالن زیبایی شبنم نظیف تهران نمونه کارهای آرایشگاه زنانه شبنم نظیف تهران هزینه عروس سالن زیبایی شبنم نظیف در تهران سالن تخصصی عروس ویس در تهران میکاپ سالن زیبایی ویس در تهران

برچسب ها :

ثبت آگهی
${title}
${visit_hit}
${date} اطلاعات بیشتر